Manikűrvadász 32. forduló

...ill. nekem az első. :) Lássuk, mi sült ki belőle.













A sorsolás azt dobta, h Andinál, vagyis ZsebBoszinál kell keresnem-kutatnom. Az IG oldalát követem jó ideje, így amikor láttam, h nála garázdálkodhatok, megörültem. Első körben lementettem vagy 2 tucat manikűrt, amit átformálhatnék "elzásra", szóval kicsit magamra alakíthatnék. Végül a kupacból kiválasztottam egyet (ezt), ami színeiben és mintáját tekintve is különösen kedvemre való volt. Nekiültem, 4 verzió után feladtam. Egyik sem volt rossz, de nem voltak egyben, nem olyanra sikerültek, amilyenre szerettem volna... Szóval kukáztam az ötletet, h ezt a manit újrázzam. Közben valami sárgára vágytam, és rögtön eszembe jutott, hogy hopp, az alábbi mani sárga is, növényes is, szépen magamra is tudom formálni, szóval jesssz. :)

















Innen indultam tehát. Napsárga holografikus lakkom jelenleg nincs, krém lakkom szintén nuku, max. ha olykor keverek. Ehhez most nem volt kedvem, így az alapot akrillal rendeztem le. Gradientben csúcsbalfasz vagyok, és bár az eredetiben nincs, a vadászott maniba odakívánkozott egy kicsi. Akrillal, jól felvizezve sokkal könnyebb volt, mint szivaccsal összekkeni még a fülem is (nem vicc, mindig kalimpálok mindenfele). Erre került a kövek helyett (herótom van tőlük alapjáraton) egy kis négyszög, és mivel a két mintás körmömnél használtam feketét, így pár fekete pötty. China Glaze Fairy Dust-tal belőttem holografikusra, fedőlakk, csókolom. A középső- és a gyűrűs ujjam fehér alapot kapott (amilyenre kb. 5 éve nem volt meszelve a körmöm), felpacáztam akrillal és egy kis Different Dimension And all I loved... lakkal a virágokat (utóbbi a fényben megcsillanás miatt kellett), megfestettem a közepüket, kaptak egy kis levélzetet (erre szintén került egy minimális Fairy Dust), majd fedőlakkal zártam.



















A magam részéről elégedett vagyok így első körben a végeredménnyel, kötődik az eredetihez, eléggé magamra is formáltam, nem annyira vibráló, de így is napsütétes, szóval öröm viselni, így nem bánom, h nem sikerült, amit eredetileg elterveztem. :)
-

Megjegyzések

  1. Nagyon örültem, hogy nálam vadásztál! ^_^

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű, nagyon tetszik a köröm forma is, tökéletes :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges lett, nekem jobban tetszik, mint az eredeti! (-:

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett minden szempontból, notbad fej hogy akrillal készítetted :D

    VálaszTörlés
  5. Wow, nagyon szép lett, szuperül átalakítottad! Igazi napsütéses, szívmelengető mani! Ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  6. Eszméletlen jó! Andi alkotása is nagyon tetszik, de számomra a tiéd így sokkal inspirálóbb! A mutató- és kisujj mintájával pedig egyenesen maga a tökély.

    VálaszTörlés
  7. Kész festményt produkáltál, ahogy elmesélted az alkotást, most még jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. Üdv a vadászók között! *.* Nagyon tetszik a manikűröd, le is mentem az inspirációs mappácskámba, ha nem bánod. :3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése