2017. június 26., hétfő

Manikűrvadász 33. forduló














Sziasztok. :)

Elérkeztünk egy újabb fordulóhoz, aminek már hatalmas rutinnal (szar a humorom, na) vághattam neki. :) Ezt a fordulót az előző, első vadászterületem gazdája, Zsebboszi Andi háziasszonyolja, köszönet neki a szervezésért ezúton.

A párom ezúttal a Dolls and Nails blog írója, pp. lett, a választásom pedig erre a manikűrre esett. Az az igazság, hogy kb. a sorsolás óta 3-4 manikűr között rágódtam, olyannyira, hogy a mani csak tegnap, szinte az utolsó pillanatban készült el. Ez a saját magammal szemben támasztott elvárásokhoz viszonyítva egy szinten meg is látszik rajta, nem vagyok maradéktalanul elégedett a munkámmal. De így jártam, legközelebb időben kellene nekiállnom, ugye... :)
A végeredményt alant láthatjátok, nézzétek meg a többiek munkáit is. :)

(Amikor a bejegyzés kikerül, még dolgozom, de elég izgatott vagyok, hogy az első nálam való garázdálkodás hogy zárult Thimmykénél. :))

Ilyen volt:























Ilyen lett: Maga az összhatás és a minta tetszett, nagyon az én világom, amit pp. felfestett, így nemigen szerettem volna változtatni rajta. Az általa használt lakkok viszont nem passzolnak hozzám túlságosan, ill. minden körömre felfestve soknak éreztem volna ugyanazt a mintát, így ezen a téren történtek módosítások.
A minta szokásosan akrillal készült, szabadkézzel, alapként a CbL - Enjoy mint-et és a BOW - Forsaken-t használtam, a kis- és a mutatóujjamra (meg a hüvelykre) került egy réteg holografikus fedőlakk is, majd gyorsszárítóval zártam minden körmöm.

























24 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a kékség, szuper mindkét manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi Andi, bár ez nálam zöld... :)

      Törlés
  2. Azt kell mondjam, pp. csodás kompozíciójának igen jól áll ez a kék, elzás színvilág! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan filózom rajta, h nálam nem kóser valami, mert nekem ez csatak zöld. :D De hmm, asszem megcsinálom majd kékkel is valamikor.

      Törlés
  3. Nagyon szép a minta ezzel a színvilággal is, szuperül újragondoltad a manit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, el is hordom pár napig, jó volt az alap hozzá. :)

      Törlés
  4. Csodaszép lett 😍 Milyen ecsetet használsz, mert gyönyörű vékonyak a vonalak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Melcsi, örülök, h tetszik. :) Hú, hát ez ilyen nyesztelt ecset, 00-ás Munkácsy hivatalosan, de kb. 5-6 szál szála lehet. :) Nekem nem jöttek be a spec. díszítőnek nevezett ecsetek.

      Törlés
    2. Én is 'normális' művészecsettel szoktam, de már nem sok szála van ennek se. Asszem ez 000-ás :D Akkor nem az ecseten múlt :D

      Törlés
    3. 000 meg a 00 közt pl. ahol én veszem, semmi különbség nincs bakker. :) Amúgy én folyamatosan nyomom a vizet az akrilhoz, ha hígabb, könnyebben mennek a vékony vonalak. De pl. a Mundo nyomdalakkok nagyon jók szabadézihez, csak értelemszerűen lemosót/lakkhigítót kell az ecsettel hozzátenni. :) Ha ez előző bejegyzésemben megnézed az első, sellős manikűrt, az pl. az MdU Copperrel készült. :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett! Ezek a színek nekem is jobban tetszenek, lehet, mert nyáriasabb. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági. :) Igen, pp. manija inkább tavaszi, ezt most így jobban kívànta az én szemem is, no meg a barackos lakkok hullán is állnak... :)

      Törlés
  6. úristen, az hogy szabad kézzel alkottad meg újra, az valami brutál :D nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jeee, örülök, h tetszik. :)) MINDENT szabadkézzel fogok újrázni, ha épp nem kerülget az agyfasz, akkor így csinálok magamnak egy adagot. :D

      Törlés
  7. Azta, azért szabad kézzel ilyet alkotni...Nem semmi, iszonyat jó lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, örülök, h így gondolod. :) Néha kicsit megszívatom magam vele, h nemigen nyomdázok, de így az igazi.

      Törlés
  8. Úristen, gyönyörű lett, nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon köszönöm. :) Na pl. itt is úgy nyomtam, amit említettem FB-on, remélem, látunk majd még tőled bőved freehand-et. :)

      Törlés
  9. Hát ez csodás lett, amíg nem olvastam, hogy szabad kézzel... azt hittem ugyanazt a mintát használtárok... Nekem magyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm, és tőlem sztem sohesesoha nem fogsz nyomdát látni itt. :D

      Törlés
  10. Gondoltam, hogy szabadkezes, fel sem merült a nyomda :) Csodálatos, a színek, a minta, hogy csak két körmön van, a körömforma, minden!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira precíz mondjuk tán egyszer voltam, h távolról nézve felmerülhessen egyáltalán a nyomda... :) Majd megszokja mki, h freehand tenger van.
      Nagyon köszi Adri, mindig jólesik és sokat jelent a véleményed. :)

      Törlés
  11. Elza, ne légy elégedetlen, ezt szerintem nagyon szépen megcsináltad! Én is szívesen hordanám. *.*

    VálaszTörlés